Ποια είναι τα οφέλη για την επιχείρηση μου;
- Αύξηση πωλήσεων
- Προτίμηση της επιχείρησης από κάποια αντίστοιχη του ανταγωνισμού
- Διατήρηση / επαναληψιμότητα του υπάρχοντος πελατολογίου (Customer Lifetime Value)
- Επαναπροσέλκυση παλιών πελατών
- Προσέλκυση νέων πελατών
- «Χτίσιμο» δεσμών με τους πελάτες
- Αλληλεπίδραση πελατών με την επιχείρηση
- Αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης
- Μετρήσιμα αποτελέσματα σε ενέργειες του τμήματος marketing
- Απόκτηση και ανάλυση δεδομένων πελατών
- Αξιοποίηση δεδομένων πελατών για εμπορικούς και διαφημιστικούς σκοπούς
- Η διαχειριστική πλατφόρμα λειτουργεί σαν ένα μικρό CRM System
- Εισαγωγή σε mobile εφαρμογές και αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρουν
- Ακολουθείτε το κοινό σας στα σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας
- Επιπλέον “εργαλείο” marketing
Ποια είναι τα οφέλη για τον πελάτη μου;
- Επιβράβευση με κάποιο αντάλλαγμα από την επιχείρηση
- Πρόσβαση σε αποκλειστικές προσφορές και εκπτώσεις
- Άμεση ενημέρωση για νέα προϊόντα, υπηρεσίες, ή πληροφορίες της αγαπημένης του επιχείρησης
- Αλληλεπίδραση με την αγαπημένη του επιχείρηση