Χαρακτηριστικά
Σύστημα πόντων με barcode (καταγραφή πόντων αγοράς) και τελευταίες συναλλαγές
Προφίλ χρήστη με τα στοιχεία του (δυνατότητα εγγραφής με e-mail ή Facebook)
Σύνδεση με εταιρικά Social Media, δυνατότητα share / εταιρικά νέα
Push notification π.χ. ενημερώσεις προσφορών, κτλ.
Σύστημα επιβράβευσης (προσφορές και δώρα με βάση τους πόντους)
Τοποθεσία καταστημάτων (προβολή σε χάρτη) / GPS directions / Ωράριο λειτουργίας
Προσφορές (γενικές ή ειδικές για τους κατόχους της κάρτας)
Φόρμα επικοινωνίας και απευθείας κλήσης μέσα από την εφαρμογή (one-touch calling)
Customized application
Ανάλογα με το είδος της επιχείρησης σας, μπορούμε να μελετήσουμε και να σας προτείνουμε εξειδικευμένα χαρακτηριστικά, προσαρμοσμένα αποκλειστικά στις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης.
Παροχές υποστήριξης (Support)
- Επίλυση τεχνικών αστοχιών της mobile εφαρμογής ή της online σουίτας που μπορεί να προκύψουν κατά τη χρήση τους.
- Updates στις mobile εφαρμογές και στην Online διαχειριστική σουίτα, όποτε απαιτείται, εξαιτίας τρίτων παραγόντων (π.χ. αναβάθμιση λειτουργικών συστημάτων Android ή iOS).
- Φιλοξενία της εφαρμογής στο server του «Mobile Loyalty Application» με unlimited κίνηση δεδομένων.
- Καθοδήγηση σχετικά με τη χρήση της εφαρμογής και της online σουίτας.
- Άδεια χρήσης της πλατφόρμας και των προσφερόμενων υπηρεσιών.
Αποκτήστε ένα δυνατό πολυεργαλείο Marketing!
Επιπλέον χαρακτηριστικά εφαρμογής κινητού
Το mobile loyalty application είναι δυναμική εφαρμογή και θα επεκτείνεται συνεχώς με νέα χαρακτηριστικά (features), που θα καλύπτουν ολοένα και περισσότερες ανάγκες. Τα χαρακτηριστικά που θα υλοποιούνται στο μέλλον θα μπορούν να προστεθούν στην ήδη υπάρχουσα εφαρμογή σας.
Προτεινόμενα επιπλέον χαρακτηριστικά:
Λίστα με αγαπημένα προϊόντα και δυνατότητα push notification, εάν υπάρχει προσφορά
Push notification geo-location (πλησίον καταστήματος)
Δυνατότητα online παραγγελιών ή διασύνδεση με e-shop
Εορτολόγιο, συγχρονισμός με επαφές και σχετικό push notification
Κατάλογος και αναζήτηση προϊόντων καταστήματος
Δυνατότητα σχολίων / feedback (review παραγγελίας με ερωτηματολόγιο)
Online Διαχειριστική Σουίτα (web interface)
Η Διαχειριστική Σουίτα (web interface) αφορά μία online (web) εφαρμογή, στην οποία θα έχετε πρόσβαση ως διαχειριστές της εφαρμογής, από τον υπολογιστή σας, μέσα από το οποίο θα μπορείτε να πραγματοποιείτε μία σειρά από ενέργειες. Ενδεικτικά:
- Θα μπορείτε να βλέπετε το σύνολο των πελατών και τα στοιχεία με τα οποία έχουν εγγραφεί στο πρόγραμμα.
- Θα μπορείτε να βλέπετε το σύνολο των πόντων κάθε πελάτη (πόντοι που έχουν καταχωρηθεί – πόντοι που έχουν εξαργυρωθεί) και να παρακολουθείτε το ιστορικό των συναλλαγών.
- Θα μπορείτε να καταχωρείτε και να επεξεργάζεστε δεδομένα, όπως:
- Προσθαφαίρεση προσφορών
- Προσθαφαίρεση καταστημάτων και στοιχείων επικοινωνίας
- Αρχικοποίηση συστήματος πόντων
- Νέα εταιρείας
- Θα μπορείτε να παρακολουθείτε στατιστικά στοιχεία και γραφήματα σχετικά με τους χρήστες και τη χρήση του προγράμματος Loyalty.
- Θα μπορείτε να διαχειρίζεστε τα μηνύματα που λαμβάνετε από τους χρήστες της εφαρμογής κινητού.
- Θα μπορείτε να στέλνετε ομαδικά ή προσωποποιημένα (τμηματοποίηση της αγοράς) push notification στους χρήστες της εφαρμογής.
Αξιοποιήστε τα δεδομένα των χρηστών!
Δεδομένα
Η απόκτηση, όσο περισσότερο προσωποποιημένων δεδομένων σχετικά με τους πελάτες και τις συνήθειες τους και η ανάλυση τους είναι ένα από τα σημαντικότερα κεφάλαια σε μια εταιρεία.
Έχοντας το loyalty πρόγραμμα της εταιρείας σας σε ψηφιακή μορφή μέσω κινητού τηλεφώνου (mobile application) μπορείτε να αποκτήσετε μια σειρά πληροφοριών/δεδομένων για τους πελάτες, στα οποία δεν θα είχατε εύκολα πρόσβαση. Το σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι πλέον έχετε προσωποποιημένα στοιχεία και καταναλωτικές συνήθειες, τα οποία μπορείτε στη συνέχεια να τα αναλύσετε και να τα αξιοποιήσετε για εμπορικούς και διαφημιστικούς σκοπούς.
Προσωποποιημένα δεδομένα
Δεδομένα που λαμβάνει μια επιχείρηση με Loyalty Application:
- Ονοματεπώνυμο
- Φύλο
- Ηλικία
- Περιοχή / κατάστημα
- Στοιχεία επικοινωνίας (e-mail, τηλέφωνο, κτλ.)
- Χρόνος αγοράς
- Είδος / ποσότητα / ύψος ποσού αγοράς
- Προσωπικές καταναλωτικές συνήθειες
- Επαναληψιμότητα συγκεκριμένου πελάτη
- Feedback
- Διάδραση με Social Media
- Analytics & Reports
Δεδομένα που λαμβάνει μια επιχείρηση χωρίς Loyalty Application:
- Περιοχή / κατάστημα
- Χρόνος αγοράς
- Είδος / ποσότητα / ύψος ποσού αγοράς
Αξιοποίηση δεδομένων Loyalty App
Βελτίωση της καταναλωτικής εμπειρίας του πελάτη.
Δημιουργία νέων προϊόντων & υπηρεσιών.
Δημιουργία προσαρμοσμένων προσφορών και προωθητικών ενεργειών.
Παροχή καλύτερων υπηρεσιών στους πελάτες.
Δημιουργία περιεχομένου για προωθητικές ενέργειες (διαφήμιση, κτλ.) και social media.
Αξιοποίηση σχολίων (feedback) για βελτίωση των προϊόντων και των υπηρεσιών.
Βελτίωση εσωτερικών διεργασιών.
Γνώση ανενεργών πελατών και δυνατότητα επαναενεργοποίησής τους.
Βελτίωση των ενεργειών marketing.
Μείωση ρίσκου.