Οφέλη

Ποια είναι τα οφέλη για την επιχείρηση μου;

  • Αύξηση πωλήσεων
  • Προτίμηση της επιχείρησης από κάποια αντίστοιχη του ανταγωνισμού
  • Διατήρηση / επαναληψιμότητα του υπάρχοντος πελατολογίου (Customer Lifetime Value)
  • Επαναπροσέλκυση παλιών πελατών
  • Προσέλκυση νέων πελατών
  • «Χτίσιμο» δεσμών με τους πελάτες
  • Αλληλεπίδραση πελατών με την επιχείρηση
  • Αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης
  • Μετρήσιμα αποτελέσματα σε ενέργειες του τμήματος marketing
  • Απόκτηση και ανάλυση δεδομένων πελατών
  • Αξιοποίηση δεδομένων πελατών για εμπορικούς και διαφημιστικούς σκοπούς
  • Η διαχειριστική πλατφόρμα λειτουργεί σαν ένα μικρό CRM System
  • Εισαγωγή σε mobile εφαρμογές και αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρουν
  • Ακολουθείτε το κοινό σας στα σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας
  • Επιπλέον “εργαλείο” marketing

Ποια είναι τα οφέλη για τον πελάτη μου;

  • Επιβράβευση με κάποιο αντάλλαγμα από την επιχείρηση
  • Πρόσβαση σε αποκλειστικές προσφορές και εκπτώσεις
  • Άμεση ενημέρωση για νέα προϊόντα, υπηρεσίες, ή πληροφορίες της αγαπημένης του επιχείρησης
  • Αλληλεπίδραση με την αγαπημένη του επιχείρηση